زمان تعویض فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب آکواتک

زمان تعویض فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب آکواتک

فیلتر الیافی، فیلتر مرحله ی اول دستگاه تصفیه آب خانگی آکواتک است که وظیفه دارد ذرات درشت تر از ۵ میکرون از جمله گل و لای، شن و ماسه، خاک، جلبک و غیره را از آب حذف نماید.

این فیلتر از الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است و به دلیل ساختاری که دارد می توان اشباع شدن آن را به چشم دید.

به همین دلیل در تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی از جمله دستگاه تصفیه آب آکواتک در هوزینگ شفاف قرار داده می شود، البته استثناء نیز وجود دارد.

فیلتر الیافی جزء فیلترهای پیش تصفیه است و نقش مهمی در سیستم های تصفیه دارد، زیرا در ورودی آب به دستگاه قرار می گیرد و نباید اجازه عبور ذرات درشت به سیستم را دهد.

منافذ فیلترهای مراحل بعدی بسیار ریزتر است و اگر گل و لای و یا شن و ماسه وارد آنها شود باعث کیپ شدن آنها می شود و اجازه عمل فیلتراسیون را به فیلترها نمی دهد.

به ظاهر در آب های شهری هیچ گل و لایی وجود ندارد اما وقتی از یک دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می نمایید به راحتی متوجه می شوید که چقدر آب آشامیدنی که به منازل ما می آید دارای ذرات و املاح مضر است.

زیرا فیلتر الیافی با جذب شن و ماسه و گل و لای از رنگ سفید به رنگ قهوه ای تبدیل می شود.

حال بعد از اشباع شدن فیلتر الیافی باید به سرعت تعویض شود زیرا دیگر قادر به جذب آلاینده ها نمی باشد و باعث آسیب رساندن به فیلترهای بعدی می شود.

معمولا فیلترهای الیافی دستگاه تصفیه آب آکواتک باید هر ۳ ماه یکبار تعویض شود تا آبی بدون آلاینده در اختیار داشته باشید.

زمان تعویض فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب آکواتک

زمان تعویض فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب آکواتک

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *