انواع هوزینگ های دستگاه تصفیه آب خانگی آکواتک

انواع هوزینگ های دستگاه تصفیه آب خانگی آکواتک

دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواتک از یکسری فیلترهایی تشکیل شده اند که برای انجام فرآیند فیلتراسیون نیاز به محفظه ی نگهدارنده دارند که در صنعت تصفیه آب به این محفظه ها، هوزینگ (Housing) می گویند.

هوزینگ ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند و هر کدام برای یک نوع فیلتر طراحی شده اند. مثلا هوزینگ فیلترهای تصفیه آب خانگی با هوزینگ فیلترهای تصفیه آب نیمه صنعتی متفاوت است و در ابعاد مختلفی ساخته می شود. اما در دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز انواع مختلفی هوزینگ وجود دارد.

هوزینگ های تصفیه آب خانگی آکواتک در سه نوع طراحی می شوند و در دو دسته ی هوزینگ های پیش تصفیه و هوزینگ ممبران قرار می گیرند.

هوزینگ های پیش تصفیه به دو نوع مات و شفاف تقسیم می شوند. از نظر شکل و ساختار شبیه به هم هستند اما از نظر رنگ با هم تفاوت دارند. هوزینگ فیلتر مرحله ی اول به صورت شفاف ساخته می شود.

زیرا این فیلتر در اثر جذب ذرات و آلاینده ها تغییر رنگ می دهد و می توان آن را به چشم دید. به همین دلیل هوزینگ مرحله ی اول را شفاف می سازند تا زمان دقیق تعویض آن را به راحتی بتوان تشخیص داد.

اما فیلترهای مرحله ی دوم و سوم ( فیلترهای کربن اکتیو گرانول و کربن بلاک) تغییر رنگ نمی دهند و هیچ تغییری در ساختار آنها با جذب آلاینده ها بوجود نمی آید به همین دلیل هوزینگ فیلترهای کربنی به صورت مات ساخته می شود.

یک دلیل دیگر که هوزینگ های مرحله ی دو و سه را به صورت مات می سازند این است که نور خورشید به آب و فیلتر برخورد نکند و تکثیر میکروب ها و باکتری ها افزایش پیدا نکند.

هوزینگ ممبران به طور کل از نظر ساختار با هوزینگ های پیش تصفیه تفاوت دارد زیرا فیلتر ممبران، فیلتری است که آب را به دو دسته ی تصفیه شده و پساب تقسیم می کند.

نیاز به خروجی فاضلاب دارد، به همین دلیل فیلتر ممبران دارای یک ورودی و دو خروجی است اما درصورتی که هوزینگ های پیش تصفیه دارای یک ورودی و یک خروجی می باشند.

هوزینگ های ممبران بسیار محکم تر از هوزینگ های پیش تصفیه ساخته می شوند زیرا فشار بسیار زیاد آب را باید تحمل کنند.

انواع هوزینگ های دستگاه تصفیه آب خانگی آکواتک

انواع هوزینگ های دستگاه تصفیه آب خانگی آکواتک

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *